who needs love?

Har haft en så jävla tråkig dag. Släktkalas. vill bara iväg igen, iväg från allt vad släkt heter. Tyvärr för innan var det inte så dåligt.
Drar istället iväg för att träffa några fina brudar! 1000 gånger bättre! Tack för att ni räddar växjö från att vara i princip världens tråkigaste stad. (så farlig är den inte egentligen, bara en dålig dag.)
annars då.
Jobb hela nästa vecka, 06.50-15(16) på posten. Hej då sovmorgon.
Jobbade på caféet igår och är mer än GLAD att jag inte ska spendera min sommar där. Började vid 9, slutade vid 5(skulle egentligen slutat vid 3) och hade under dom 8 timmarna lyckats sätta mig ner och äta en macka i 5 minuter. Gjort ca 20 pajer och ett helt paket med toastmackor och frågat, vill du ha ost, skinka och senap på den? ungefär lika många gånger som det finns bröd i ett storpack. Underbar dag! Såg också att jag missat ett samtal från caféet idag. Synd att jag missade det, hade gärna velat jobba.
Innan jag drygar ut er ännu mer med en massa skit och klagande ska jag sluta, så hej.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

hihhi sötnos!!! PENGAR PENGAR JOSEF!! det är bra :)

2011-03-29 @ 18:33:55
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0