midnight train

Idag har jag inte gjort mycket. En joggingrunda i Hyde Park för sista gången. Jag ser slutet på denna resa och längtar faktiskt hem. Samtidigt som jag njuter av att vara här i London, men det är nog alltid så att när man ser slutet vill man bara vara där. Om slutet hade varit om en månad hade jag varit inställd på det och inte längtat hem än. Men nu är det bara 5 dagar kvar i detta land, i detta rum och bland mina fina vänner här i London. Det känns konstigt att ha lärt känna vissa personer så väl som jag faktiskt gjort i 10 veckor och sen bara lämna och nog aldrig mer träffa dom. Underbara personligheter och kärleksfulla människor som kommer vara otroligt saknade. Men samtidigt vet jag ju att jag har mina allra bästa vänner hemma i vår kära stad Växjö. Vi ses snart. Jag längtar efter er.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag bara ryser i hela kroppen när jag tänker på att du snart är hemma och man få krama dig igen!:)

2011-03-07 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0