look outside

tisdag. Måndagen bestod av 5 timmar mörker utan elektricitet. Vi satt i köket och bara pratade. Vilket faktiskt var ganska så mysigt. Tur att min vän datorn har så bra batteritid att vi kunde lyssna på musik under tiden. Detta var droppen alltså, nu får det fan inte hända något mer i detta hus. Jag ska ta och berätta allt som hänt eller varit fel.
- dom städade inte
- jag fick ingen handduk när jag kom hit
- fick bara ett set påslakan och lakan, skulle egentligen fått två. Detta tog ca 3 veckor för dom att fixa.
- klockan i köket fungerade inte, tog ca 2 veckor att fixa
- min dörr gick inte att låsa.
- ugnen fungerar inte som den ska.
- det rann inte ner något vatten i duschen, utan den fylldes med vatten när man duschade.
- halva delen vatten rann inte ut i duschmunstycket utan under.
- dom bytte ut duschen, något gick fel och vi var tvungna att pressa ner en knapp hela tiden under tiden vi duschade. Vilket var ett problem eftersom man måste ha duschen igång i ca 1 min innan det kommer lagom varmt vatten.
- varmvatten slutade helt att komma och vi fick duscha iskallt i 2 dagar.
- igår bytte dom ut duschen för 2:a gången, stängde visst av strömmen och kunde inte få tillbaka den. Nu är den tillbaka som tur är!
- det är endel myror i köket. (detta har vi inte vågat tala om än)
och detta betalar man 2000 kronor i veckan för. Prisvärt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0