här står jag kvar

Idag är en Daniel adams-ray dag! Hans skiva rullar runt. Luis går runt och sjunger: jag kan se dig, jag kan seeee dig ur Daniels låt Voyeuren. Med spansk accent, men det låter faktiskt bra. haha, gav honom några svenska låtar när jag fyllde på hans musikbibliotek förra veckan. Kul att han tycker om det! Så idag har det blivit en del översättning av den låten.
Annars har det inte hänt mycket här idag. Jag längtar hem och är allmänt seg.
Jo förresten, vi pratade om humor i olika delar av världen idag. Och om man kunde skulle man säga ett skämt från sitt land och vad passar inte bättre än skämtet om två tomater som går över vägen och den ena blir ketchup, ja ni vet vilket jag menar. haha, var det enda jag kunde komma på för tillfället och var väl lite sådär halv entusiastisk när jag berättade det. Men dom gillade det! Iallafall 3 av dom 5 som lyssnade. Tror inte dom andra fattade för jag fick dra om det 1 gång. Inte världens toppklass men det var det roligaste skämtet under hela lektionen. Då förstår ni vilken klass det var på dom andra skämten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är efterlängtad!

2011-03-07 @ 22:37:25
URL: http://getmyselftogether.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0