växt upp?

After work med posten igår va super trevligt! Förfestade i lunchrummet och sen vidare till akropolis. Det va inte så att jag gjorde bort mig igår, verkligen inte vad jag tror iallafall men jag hatar vad alkohol gör med en. Att man ska behöva alkohol för att börja prata en massa och ha det extra trevligt. Det blev en lättsammare stämning efter ett glas vin och det var trevligare det är inte att sticka under stolen med. Men räcker det inte isåfall med ett glas vin? Det gör det ju tydligen inte, att få mersmak. Varför ska det vara så. Man dricker- tappar kontrollen (jag som egentligen är lite av ett kontrollfreak tycker det börjar bli lite jobbigt). Vet egentligen inte vad jag menar och vill ha sagt. Bara det att jag just nu är trött på en för stor mängd alkohol. Jag vill ha trevligt och sitta och prata en hel kväll och dela på en flaska vin just för stämningens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0