you know that you just don´t know

Idag ska jag göra Londons shopping med familjen. Jag mår prima och är redo för en heldag trots gårdagen som var bra. Men det var inte Fiction som var bäst, dom var ganska tråkiga faktiskt. Men "förbandet" no squares, ett elektroband var riktigt grymma! Elektro är verkligen fett bra live och jag insåg igår hur mycket jag tycker om det. Så alla! Det måste bli en festival med elektromusik i sommar! Stället KOKO var så himla häftigt. Det kändes som att man var i en stor teatersal med röda väggar och "balkonger" runt om. Jag vet inte hur jag annars ska beskriva det, det var stort och mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

KOKO??????? det är fan fett amanda, sjukt många kända artister har ju varit där :):):) hihhi

2011-01-30 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0