you can save my life

Mariana tar kål på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill inte gå till någon jävla garden och betala 150 kronor för att gå in där.
-Vad vill du göra idag?
-Jag tror att jag bara ska vara hemma
-why?
-För att jag inte orkar göra något varje dag, ibland vill jag bara vara hemma och prata med mina vänner och familj och inte göra någonting
-why?
-för att jag saknar mina kompisar.
-why?
-bara för att jag saknar dom.
-Mandy, are you sad today?
-no
-but you´r so quiet.
- yes, I´m tired.
Döda mig innan hon säger why en gång till. Ibland kanske det inte finns något why. Som t.ex. frågar hon om jag har pratat med min bror. Och jag säger nej, jag har bara pratat med mina föräldrar och då säger hon why. Det finns inget jävla why på den frågan.
Britta persson räddar mig- lyssna på henne.

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAAHHAHAHAHA :D WHYYYYYYYYY!!!!! hon ledsnar nog snart:))) hoppas att tyskan är skön. du kan ju glassa lite med dina tyskaglosor då! LOVE U, tänker massa på dig.

2011-01-11 @ 19:49:37
Postat av: Anonym

JAG KOMMER OCH RADDAR DIG IMON!!

2011-01-11 @ 20:28:28
Postat av: Linda

LOVE LOVE LOVE BRITTA PERSSON!! hehehehe love till dig med;)

2011-01-11 @ 22:31:00
Postat av: linda

LOVE LOVE LOVE BRITTA PERSSON! hehehe love to u too:)))

2011-01-11 @ 22:32:52
Postat av: Lindaaaaa älskar när det datorn fuckar up, så det blir två inlägggggggg :) hihi

2011-01-13 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0