tell me anything you want

Fredag idag igen. Veckorna bara springer iväg och nu sitter familjen min i ett plan i luften på väg hit! Men jag ska ändå ut och dansa med mina vänner här. Ikväll går vi till KOKO bara 200 meter från huset. Live musik med Fiction och jag tror att det kommer bli en riktigt bra kväll!
Skolkade idag igen... business-class är så himla tråkig! Idag skulle vi göra en "pop-in" i ett annat klassrum och beskriva en sak och försöka få dom intresserade. Jag menar, hur många hade lyssnat och tyckte att det var intressant när jag skulle ljuga ihop en dålig historia om att Britta Persson spelar på KOKO nästa fredag och att dom kunde köpa biljett av mig och så vidare. Så jag beslutade mig för att helt enkelt gå hem lite tidigare från skolan. Det är bara det att jag när jag ska gå möter jag henne i trappan ner. Finns ingen stans att gömma sig och jag har ytterkläderna på mig. Vad skulle jag göra!? Jag fick dra till med en liten lögn.
"eeeh, mina föräldrar kommer och jag ska möta dom på flygplatsen."
"mmm, men varför sa du inget igår?"
"Nej men jag visste inte när dom skulle landa."
Jag får nog byta från business-class på måndag.
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

hihihi JOSEF DÅ! :) jag kan bara tänka mig hur det hade varit och möta en SVENSKlärare i den situationen. nu måste man köra den vitalögnen på ENGELSKA. hihii



jå det blir nog bra snart! får vi hoppas. :) kramkram vännen

2011-01-28 @ 19:39:13
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0