the chicken were getting suspicious

Har så mycket i mitt huvud som jag vill skriva och berätta om. Men det kommer inte bli något sammanhängande alls och bara babbel och ungefär hälften kommer vara på engelska för det är ungefär så mina tankar ser ut just nu. Osammanhängande meningar med svenska och engelska ord. Ni ser ju bara hur rörigt detta blev. Kanske är det för att jag har så många känslor inom mig just nu. Jag pratade nyss med elin och sofia, familjen kommer om dryga veckan och en massa annat som fyller mig till toppen just nu.
aja hej då, måste sluta nu innan detta blir ett ännu konstigare inlägg. Måste bara flika in med att jag köpte converse idag för 33 pund=ca 350 svenska kronor. Halva priset jämför med hemma :)
Här är dagens inköp, så ge mig strålande solsken och en festival! Shortsen är i manchester och jag gillar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0