svensken inom mig

Jag alskar att prata med er mina vanner from home. Vet ni, det ar helt stort men vissa uttryck kommer upp i huvudet pa engelska istallet for pa svenska nu. Det fascinerar mig att man kan komma in i ett sprak sa snabbt. Fast jag saknar att ha nagon att prata svenska med. Det finns ingen svenne pa skolan att snacka med. Bara norsken da och han vill prata engelska, fast det gor inte mig nagonting for jag forstar honom anda inte nar han snackar norska. Men imorgon kommer Sofia pa besok och da blir det SVENSKA, det underbara spraket svenska. Jag ska njuta varje sekund jag far prata det :) Tur att skype finns!
Om en kvart ar det bingo night har pa skolan och efter det ska jag for forsta gangen i ar inta en engelsk pub. Dricka en ol? Vi far se.

Kommentarer
Postat av: karolin

du verkar ju ha det hur bra som helst:)

jag ska försöka få mitt skype att funka sen ringer jag:)

2011-01-07 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0