jag kan se dig

Jag satt i skolan idag och kom plötsligt ihåg hur tråkiga lektioner och lärare vi hade på katedral och att det helt är lärarens förtjänst att det är så roligt att lära sig engelska här. För idag hade vi nämligen vikarie och det var så dödens tråkigt! Vi brukar vara en pratglad klass som skämtar och skrattar med och åt varandra hela tiden men idag var alla knäpptysta, satt med sina mobiler eller som jag kladdade ner hela pappret med träd och fjädrar. Räknade ner minuterna gjorde vi också. Så imorgon kan jag säga er att jag är sjuk på förmiddagen! Men kommer må mycket bättre vid klockan 12 och gå på den andra lektionen då. Detta betyder att jag inte kommer behöva ställa någon klocka imorgon så ikväll är det puben som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0