ja det ar jobbigt utan, a,a och o.

Kul att ni laser mina vanner! Beijan, jag ska gora allt jag kan for att halla detta vid liv! Vilket jag tror kommer ga kanoners! Bara ni laser sa :) Jag har ju inte sa manga vanner har an, sa nu blir det mycket tid vid datorn. Forsta dagen i skolan idag och det ar minst tusen ganger battre an engelskalektionerna pa katedralskolan. Det har ar mycket mer avslappnat och ca 10 stycken i klassen. Mycket 2 och 2 ovningar. Fast jag ska inte saga for mycket. Det ar ju trotsallt bara forsta dagen.
Sa dagen idag borjade med ett skriftligt test, 42 av 50 ratt och jag maste saga att jag ar ganska nojd och sen ett "speaking" test och det maste val gatt hyfsat eftersom jag faktiskt tro det eller ej kom i den nast basta klassen. Okej det finns bara 5 olika man kan komma i men anda.
Jag har ocksa fatt mig en van, Mariela eller nagot sant dar tror jag att hon heter. Sa vi har atit lunch och hangt lite pa stan. Men tro mig, hon slar inte nagon av er pa langa vagar!!!!!!!! Snart ska jag pa rundvandring har med skolan, fast jag har redan gatt runt i hela camden city nagra ganger men en gang till kan val inte skada.
Detta kanske inte ar sa intressant for er, men vad ar det ni vill hora fran mig?
PUSSS

Kommentarer
Postat av: FRIPPE

mitt hjärta! ser en bild framför dig med en klass runtomkring mitt i camden. du kan ju passa på att smaka mat från hela världens olika kontinenter :) och sitta o äta på "moppestolarna" nere vi kanalen.... ja ska läsa varje dag! hiho



PUSSSSAR!

2011-01-04 @ 20:21:05
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅH, fy vad avis jag blev nu. låter ju super! :D

2011-01-05 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0