hamna efter som en gammal

jag vill ha en egen lägenhet eller bo med folk jag känner iallafall! Nu trivs jag bäst på mitt rum, där jag kan vara för mig själv och slippa prata engelska. Idag har vi fått tillökning här i huset, en fransyska och en svensk(!!!!!!). Det gillar jag ju i och för sig! Så nu är det fullt hus här, 2 svenskar, 1 turk, 1 fransyska och 1 colombian. Usch jag tycker alla är så duktiga på engelska, jag som hade hoppats på att det skulle vara många dåliga på skolan. Men dom har jag visst inte lyckats hitta om det nu skulle finnas några.
Dagen idag har spenderats med Mariana. Hon går mig lite på nerverna. Hon är den typen som vill göra saker med mig HELA (och då menar jag verkligen hela) tiden. Ni som känner mig vet att jag är den som gillar att vara hemma, inte göra något särskilt. Jag gillar att gå omkring på Londons gator helt själv. På med hörlurarna och ta tunnelbanan och bara se mig omkring. Så blev det inte idag dock, utan jag och Mariana har varit på Madame Tussauds. Det hade dock inte varit kul att göra själv. Det var trevligt och faktiskt värt dom ca. 300 kronorna det kostade. Det var en riktigt häftig 4D movie i slutet av allt till på köpet.
Hoppas allt är bra med er där hemma. Kom och hälsa på mig!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0