första dagen

Nu sitter jag här vid vad som kommer vara mitt köksbord i 10 veckor framåt. Det är lite ödsligt. Bara en kille till här i huset om jag har förstått det rätt. Och idag var det visst helgdag här så vi har lov. Kul att man fått höra det!! Fast det gör ju inte mig något, då hinner man utforska området lite. Kanske ta en lite joggingtur i hyde park eller liknande. Måste bara köpa en handduk först. Kan ju vara fräscht att kunna duscha när man varit ute och sprungit. Toapapper fanns det inte heller något här så det måste jag också köpa. Tur att jag hade med mig lite näsdukar kan man ju säga!
Nu ska jag ge mig ut här, i London!!!!
pussochkram

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

HA DET BÄST PÄRLAN :)

2011-01-03 @ 10:45:38
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

ÅH fina du. Jag lovar lovar lovar att du inte behöver vara orolig. Jag funderar på att ändra från 52 till 53 för jag märker själv att 52 kan vara lite för lite.. :) hihi jag lovar dig att jag tar det lugnt och har koll :) DU ÄR SÅ FIN. ha det bäst nu. PUSS VÄNNEN!

2011-01-03 @ 11:39:35
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ååhh helt sjukt att du sitter i coola London och jag här hemma i kalla Växjö! Jag hoppas du kommer hålla bloggen vid liv nu för att jag är som sagt en trogen glädjeyra läsare och utan denna blogg blir det ingen glädje i min vardag! Du är bäst Puss

2011-01-03 @ 22:52:23
Postat av: Anonym

OJ det var jag...Beijan som skrev

2011-01-03 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0