för att vi aldrig kommer glömma varandra

Sofia och jag har haft 2 helt fullproppade och underbara dagar! Allt har gått i ett och vi har knappt suttit ner. Vi har shoppat, gått runt på Londons gator och igår tog vi på oss festkläderna och drog ut och festade. Det var riktigt kul att dansa loss till dunkande musik! Men det bästa av allt var att träffa Niklas. Vi satt i hans hotellbar och sen drog vi vidare och satte oss på något annat ställe. Ganska så tråkigt ställe, vilket inte gjorde något det var bara så himla bra, så himla roligt att träffas, uppskattar varje sekund man hinner ses. Ni idrottare är helt underbara! Unika och helt fantastiska själar! (Nu kan jag inte skriva mer om hur underbara ni är och hur fantastiskt vi har haft det för då kommer jag börja gråta.)
Det var så kul igår när vi skulle träffas! Hemma kanske man säger: vi ses utanför MC-donalds men här blev det: Vi ses i mitten av Picadilly circus. Helt sjukt!! I mitten av Picadilly circus. Där är mötesplatsen i 9 veckor till framöver. Det blev bara 3 timmars sovande i natt så nu är jag helt slut och saknar er alla där hemma!
kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0