allt dåligt kommer leda till något bra

Skolan och livet rullar på. Tate modern museum igår och ikväll blir det quiz- night. Fast nu tror jag att jag ska åka och shoppa lite. Det är inte bra för mitt konto att bo i London. Men desto bättre för min garderob.
Idag kom det post. SVENSKT GODIS :) Tack mamma och pappa. Inte för att dom läser men ändå. Det var gott, men jag tror jag kommit ifrån godis lite. Illamående efter bara 3 bitar. Men det är bra, då räcker det länge.
Linda, kom igen och boka biljett nu!!!! Hoppas det gått bra på jobbet förresten :)
Annat som måste nämnas är att detta inte är en vanlig dag. Det är vår kära Beijans stora dag. 20 år, helt galet vad tiden går. Stort GRATTIS!!!! Hoppas du har en riktigt bra dag och att fredag blir fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jeffla fin bild!;) Önskar du kunde komma hem och vara med på helgens bravader, det hade varit roooligt! skött om dig finis. PUSS

2011-01-20 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0