wait for tomorrow

Vi har haft underbara dagar! Och nu känns det lite ensamt här, och som att jag har världens största rum. 3 vänner, 3 resväskor och 2 "sängar" tar lite plats. Dagarna har gått i ett, vi har shoppat, gått på bio, varit ute, ätit på restaurang, besökt notting hill, brick lane, spitalfield, westfield, och lite sightseeing på det. Perfekta dagar med mycket mycket skratt. (den här meningen känns som att den hör hemma på en annan blogg, jag hoppas ni/några förstår vad jag menar). Men vi har verkligen skrattat mycket, jättehärliga dagar som bara springer iväg och nu är det bara 3 veckor kvar i denna stora stad. Jag ska njuta fullt ut.
Hoppas allt är bra med er!
Här ser ni min baseball dag. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0