pushed into the sun

Idag mår jag inge bra! Halsen gör ont och febern finns nog här. Så idag ska jag ligga hemma och titta på film och dricka en massa te. aaaahh, jag vill verkligen inte vara sjuk nu. Skulle egentligen åkt till Spitalfield med några vänner från skolan idag och imorgon är det fest på skolan och på fredag åker jag till Sofia och på söndag ska jag till Brick Lane. Sjuk finns inte med på schemat!!!!!
Men igår var faktiskt en underbar dag. Solen sken som sagt och jag gick runt och fotade i Camden och sen lite inne i stadskärnan. Sen mötte jag upp Stefano och vi gick till ett mysigt ställe med namnet La cave. (dit måste jag ta er, Frida, Elin och Sofia när ni kommer). En bar/ restaurang dit inga turister hittar. Perfekt! Sen vidare hem till honom för Pizza-partyt.

Kommentarer
Postat av: FRIPPE

en kraftig UNLIKE på att du är sjuk!!!!!!!! du piggnar nog snart till ska du se. bara av tanken på din närmsta vecka.



men feteLIKEn på allt annat. ta oss till stefanorestaurangen :D det gillas. SAKNAR DIG LIKE CRAZY MANNEN. skönt att vi får träffa dig inom 6 dagar. längesen vi skypeade, borde nog göra nåt sånt innan vi åker iallafall så vi kan fixa det sista!!!!



LOVES <3

2011-02-09 @ 22:30:47
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0