love and lost

Franzis har åkt och det känns som att halva jag fattas. Ingen att prata och snacka skit med, ingen att hänga med, ingen att fråga, ingen att göra allt med. Vi kom verkligen bra överens och jag har nog aldrig träffat någon som är så lik mig i allt. Men vi kommer ses igen, det är jag säker på!
Jag saknar er mina vänner. Jag skulle vilja ha en myskväll och bara tjocka oss med en massa godis, chips och dipp och en film som vi inte kollar på utan pratar bort istället. snälla. kom. Jag vill berätta om London i detalj, jag vill veta hur allt är med er, hur ni har det på jobbet, vad ni gör i helgen, vad ni åt till frukost. Jag vill veta allt. Jag vill dela mina och era tankar med er.
Idag har jag tvättat och varit ute och sprungit. Klockan är 5, jag bara sitter i min säng och låter dagen gå. Skulle behöva städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0