the end´s not near

TJA! eller som det heter på japanska, Yo! Sen kan jag ett ord till på japanska, eller en mening. Jag är hungrig heter Hara hettna :)
Gårdagens konsert var bra, långt ifrån det bästa jag sett. Men det var okej. Grouplove levererade mycket bra, likaså summer camp (som jag inte ens visste skulle spela), men Los Campesinos! var inte något att hänga i julgranen. Men detta var lite av en högrisk konsert så man kan ju säga att vi inte vann något men vi förlorade inte heller något. Kvällens konsert är jag däremot säker på att det kommer bli TOPPEN! Vi välkomnar Band of horses till London och O2 Brixton.
Annars har det blivit varmare i London, 7-8 grader och solen skiner. Så jag funderar på att gå ut och inviga mina nya solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0