see for yourself

Konstigt nog har jag varit på dåligt humör idag när alla förutsättningar fanns för att detta skulle bli en top notch dag. Solen sken och det var 15 grader ute. Men jag tog på mig för mycket kläder vilket bidrog lite till mitt dåliga humör. Jag gillade inte mitt hår, vilket också bidragit till mitt dåliga humör. Jag har varit super mega sugen på att springa men är förkyld vilket också bidragit till mitt dåliga humör. Sen har jag försökt leta upp converse i storlek 5 och en halv vilket inte finns i hela camden och då finns det ca 7 affärer som säljer converse. Fyyy va bitter jag blev på en av försäljarna. Han sa att det inte var någon skillnad på halvstorlek och helstorlek, att det bara var psykologiskt. Frågan är ju då han förklarar att storlek 5 är för små och storlek 6 är jättemycket för stora. aaaaaaaaaa, nu blev jag ännu mera bitter.
men nu släpper vi detta och jag ska äta ungersk mat ikväll som tvillingarna står för och jag ska bjuda på äppelkaka och vaniljsås till efterrätt. Smaklig måltid!
Den här bilden tog jag på konserten i veckan. Hade ju ingen att prata med så kameran var ett fin fint sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0