mamma och jesus

Idag vaknade jag vid kvart i 9 av att solens strålar sken in genom fönstret. Tog på mig varma kläder, eller så varma behövs ju inte. 2 tjocktröjor och en halsduk. Värmde mig lite pannkakor från IKEA, hällde upp juice i en flaska, lassade på blåbärssylt och glass på pannkakorna och gick ut i solen för att äta frukost. Utanför dörren möttes man av den lite kyliga vårvärmen och värmande solstrålar. Satte mig i en park och bara njöt. Det luktade och kändes precis som en tidig sommardag vid medelhavet. Nu ska jag duscha och sen ut och njuta av vårvärmen igen.
Ledsen att dom är på fel håll, dom är rättvända i datorn så hmmm. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hade lite tid att sitta vid datorn denna formiddag sa jag passade pa att lasa det jag missat pa din blogg. du lever verkligen drommen, forstar att du har det bra... Langtar efter att fa krama om dig dock!

2011-02-27 @ 18:27:04
URL: http://getmyselftogether.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0