I do anything

herregud säger jag bara! Kvällen/natten igår var helt galen!! Den började på blues kitchen med nästan hela skolan och vi hade trevligt, drack lite öl och pratade. Himla mysigt faktiskt! Sen! Sen drog vi vidare, jag, Alicia och Manuel. Vi 3 åkte till Manuels club, eller han jobbar där, vid Picadilly circus. En riktigt lyxig club som kostar 20 pund i inträde alltså ca 200 kronor och en öl kostar 11 pund och en drink för en 300 kronor kanske. Ni förstår vad jag menar. Men eftersom han jobbar där fick vi allt gratis. Inträde, 2 flaskor champagne(eller var det 3?), shots, allt vi ville ha. Så vi blev alltså fulla på champagne som kostar 2000 kanske, minst. Helt galet och sjukt kul hade vi. Vet inte hur jag ska förklara detta, men det kändes så jäkla lyxigt, som att man levde i en överklass värld. Första glaset champagne serverades med en jordgubbe. Men det var ändå vanlig musik så det var inte sån där fin tråkig club, utan det spelades dom gamla godingarna från Magaluf blandat med den nya radio musiken. Nej det var riktigt kul, en kväll att minnas. Fulla var vi och slocknade hemma i sängen vid halv 5, tog sovmorgon till 11, gick till en lektion och sedan vidare till puben igen. Dock drack jag och Alicia varsin cola medan dom andra drack öl. Det är en sån solig och fin dag här idag så vi njuter, skolkar och umgås. FINT!! Ikväll blir det fashion weekend och därefter utgång igen.
Ha det fint! puss.

Kommentarer
Postat av: låter som du har det underbart, du kommer säkert aldrig komma hem igen :(:( buhuu hihi / dj limp

2011-02-26 @ 14:56:16
Postat av: FRIPPE

MOTHER FUUUUKKKKKA ALLTSÅ! mandi819 har vart i farten. Fy fan va götttit det låter! Både du o Lisa är ute o svirar mitt inne i stprstäderna och båda lyckas få allting gratis!!!!!!!!! ja vill med. jag pallar vaerkligen inte jobba på grace ikväll, där lite. elin o ja skulle slickat röv tillsammans och dragit hem fetedricksen, så har hon blivit sjuk :( bläöääää. saknar dig! stanna i london tills ja kommer, så rockar vi. PUSSSS

2011-02-26 @ 21:21:10
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0