dance, dance, dance

Imorgon rullar tåget till Sofia, jag tror jag känner mig lite bättre idag och imorgon är jag nog på topp! Har iallafall varit i skolan idag och bestämt med en Japan att vi ska på London Fashion weekend! Underbart! Men först väntar denna perfekta helg hos Sofia och sen veckan med Elin och Frida och sen kommer London Fashion weekend! Fantastiska tid jag har framför mig. Tiden rullar så jäkla fort och snart kommer jag sitta hemma igen. Men först ska jag njuta och detta ska Sofia och jag göra på lördag kväll!
hahahaha, måste bara kommentera! Ser ni vilket mullig kind jag har!? Har gått upp ca 7 kilo kind sen jag lämnade sverige.

Kommentarer
Postat av: sooofia

gillar starkt!!!!!!!

2011-02-10 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0