maison

Gårdagen va precis så bra som jag tänkt mig. Om inte bättre! Allt kändes precis som vanligt, inget krystat alls. Så kul att få prata engelska igen. Man kom snabbt in i det men grammatiken är ju inte där den ska vara. Men vad gör det om man förstår varandra ändå.
Ni skulle sett mig nyss. Jag springer runt här hemma i färgglada kläder med tanke på fredagens festligheter. Och det ringer på dörren. Vilken fasa. Där står jag i dörröppningen med en mössa på sne och kläder som inte matchar det minsta i alla möjliga färger. Som tur är va det bara ägg-gubben.
Minns ni mina gröna fula skor!? Det tror jag nog att några av er gör. Dom hade ju vart sååååå perfekta till detta. Men tror ni inte att jag rensade ut som för endast en månad sen. Blir så trött på allt rensande som görs i min familj. Så jävla perfekta hade dom varit. SURT! Grönt va visst svårare än vad jag trodde.
smygtitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0