dagarna kommer och dagarna går

myskväll igår med ett gäng fina tjejer hos Sofia! Riktigt fint!!
Nu städar jag mitt rum. Eller egentligen sitter jag här vid burken och samlar kraft till att städa. Det ser förjävligt ut och skulle behöva en hel timme av min lördagstid. Inte kul!! Istället drömmer jag mig bort till värmen och shorts och linne. Och en ny kamera. Har nu bestämt för att det är det jag ska köpa för mina skattepengar jag får tillbaka. 10 000 kronor. Det blir en fin kamera :)
Jag har också blivit helt förälskad i denna låt som låter som en psalm. Ni vet att jag INTE är kyrklig alls men det har ett skönt gung och får mig på bra humör! Vårig och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0