so long, farewell, auf wiedersehn goodbye

tack för att en vänlig själ ställde upp för att berätta om mina dåliga sidor. Vilket jag tydligen inte hade. Strunt prat! Men jag får väl helt enkelt rannsaka mig själv. Så är det.
Kalas är då ingen höjdare att vara på hörni. Sitter där och kallpratar med släkten på andra sidan(alltså inte dom man är släkt med utan släkt-i-släkt. Släktens släkt.) mitt på ljusaste dagen, tjockar i sig mat och efterrätt, öppnande av paket, ännu mer kallprat och sen är det dags att åka hem med huvudvärk precis som alla andra år. Och då tycker jag ändå om min släkt, kan inte ens föreställa mig om hur det skulle vara med släktkalas med en släkt man inte tycker om. Fast jag har ju faktiskt en släkt som jag inte tycker om så mycket, eller TYCKTE om så mycket. För det bli bättre och bättre och visst det är några jag fortfarande inte riktigt klickar med men i det stora hela så tycker jag om dem!
mycket skitsnack såhär sent på dagen. Om 5 minuter kommer lönen och nu ska jag fortsätta kolla på sound of music.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0