bip bip bip

Vet ni vad jag älskade med Emmabodafestivalen? Förutom grymt sällskap, skön stämning och god mat. Jo, att jag fått upp ögonen för en ny genre inom musiken. Innan ville jag verkligen ha text till musiken. Men att höra mixtrade toner låter fantastiskt i mina öron nu för tiden. Jag förstår er om ni inte ser det fina i den sortens musik, för det gjorde inte jag heller förrän på Emmaboda. Tänkte så att det där är väl inte musik, det kan ju inte vara svårt att få till sånt. Men ooh vad det är bra. (i lagom mängd, får inte överdoseras)
lyssna på detta!

Kommentarer
Postat av: limpen

du har inte uppdataerat idag ??? :O glöm icke detta hehe

2010-10-11 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0