berätta ALLT

Snälla vänner!
Jag hade blivit otroligt glad om ni hade skrivit en kommentar om något som ni inte tycker om hos mig/tycker om hos mig/som jag borde bli bättre på/om jag är elak/dum/bara pratar om mig själv m.m. Jag vill verkligen förbättra mig och bli till en bättre person och då måste ni hjälpa mig. Skriv allt ni kan komma på, ni är ju anonyma så nu är det bara att skriva allt som ni stör er på hos mig. Tänk inte på att jag kanske blir ledsen och så vidare utan jag vill verkligen höra, gråta en skvätt när jag läser om hur dålig jag är och sen bli en bättre människa.
snälla snälla snälla ni

Kommentarer
Postat av: nuundraduvemdetär..va?!

finns inget som man inte kan gilla med dig min fina vän!

2010-10-24 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0