allting börjar om

Mina fina vänner har vart här ikväll på lite glögg och mys. FINT är vad det är. Kvällar som dessa är vardagslyx på hög nivå.
Kom på en grej. Eller aah det var inte jag som kom på det. Sofia sa det igår. Nu är det fan inte långt kvar alltså. Endas lite mer än 1 månad.Helt sjukt, stört. Fan jag fattar inte det alltså. London, jag, engelska, 10 veckor. dööö. Ni måste skypea med mig. Så adda mig som er kontakt dåva. Om ni inte har skype så får ni skaffa det ögonaböj. aamandajosefsson är det ni ska sikta in er på. Notera ett extra a innan amanda. Amanda Josefsson verkar vara ett populärt namn ute i världen så det fick bli ett extra a.
nej men nu babblar jag för mycket, puss hej god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0