fuck you

jag måste bara berätta för er om mitt damp idag. Mattelektion kan vi börja med. Vikarie och mitt hat började redan från början med att han bara hoppade på folk med frågor. Man fick inte prata någonting, han kändes elak helt enkelt. Man fick inte äta. Jag menar en torsdag vid halv 3 börjar man bli ganska trött och huvudet behöver mat särskilt för oss som tränar vilket han troligen aldrig gjort.
Han sjönk i mina ögon ju mer lektionen gick, ett exempel: man fick inte ens prata med varandra för att fråga en fråga om ett tal. Det är matte vi snackar om där man brukar hjälpas åt med talen.
Men iallafall, klockan är 2 minuter i halv 4 och vi slutar vid halv. Linda och jag plockar ihop våra saker och tänker gå. Då han säger: vi slutar inte än. Linda fortsätter och säger att hon har bråttom till bussen som går vi 5 över halv. Då han säger: ja då får du springa sen när vi slutat. Linda går.
Jag kommer inte riktigt ihåg med jag säger: Men egentligen vad spelar det för roll? han säger: Ja det spelar en stor roll, det är jag som avslutar lektionen. Jag fortsätter och säger: nej men seriöst, lägg ner. han säger: ursäkta, vad sa du? mitt slut blir bara ett skratt och ett nej det var ingenting.
KUL lärare på 35 jordsnurr.
skulle tro att han blir riktigt populär på katedral. (hoppas ni förstår ironi.)
hoppas ni förstår någonting av mitt inlägg.
JAG PISSAR PÅ HONOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0