!!!!!!!

FAN! Jag som tänkt att jag skulle bli mer positiv till livet/skolan/mig själv. Men icke! Det går inte, det går inte! Jag orkar inte längre. Men jag vet inte vad det är som jag inte orkar. Egentligen borde jag ha all kraft i världen till allt. Jag har underbara vänner, en fantastiskt bra klass, Det är lov om bara 2 dagar, jag har en resa till Spanien att se fram emot, 3:an är ganska slapp faktiskt, OS är i full gång och det är flera helger man har att se fram emot. Men varför kan man bara inte ta tag i sitt liv och leva det!!?? Jag tror det skulle passa med att göra en tatuering just nu. Det är nog det som behövs.  
Men vänner! Jag älskar er, även om det inte alltid är så att jag visar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0