en jävla massa text

samtidigt som det är något som känns riktigt bra är det något som inte känns bra. Har ingen aning om vad det är men något är det. Nu är det iallafall bestämt att det blir jobb varannan lördag framöver, börjar på lördag vid klockan 12, så det får väl hinnas med en fest imorgon och hoppas på det bästa med att inte bli bakis. Men varannan lördag känns nästan lite lite, få kanske ta och hoppa in någon dag då och då också.
Sen är jag så jäkla skoltrött också så det finns inte och jag vet inte alls vad som ska kunna lätta på det. INGET känns det som just nu och nu känns det som att jag bara kan skita i allt vad skola heter och hoppas på att få G och jobba istället. Så långt har det faktiskt gått nu.
Vad jag vill just nu är att starta om mitt liv lite. Jag vill flytta ner till öster och bo nära både skola och simhallen. Inte för att jag ska klaga egentligen men ändå. Så att jag verkligen kan känna att jag kan åka och träna varje dag utan att behöva kämpa i denna jävla snön. Så vill jag bo i en liten lägenhet med ett stort ljust rum där jag kan sitta/ligga på golvet och plugga. Plugget ska vara inlämningar och inga jävla läxor som man egentligen inte behöver göra. Sen ska det vara skriftliga läxprov och inte muntliga.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0