Utkast: Dec. 20, 2010

nyss hemkommen från jobbet. halv 7 till halv 5 blev det idag. min vardag stavas övertid. Och nu är jag hungrig ska ni veta! Senaste gången det intogs föda var vid halv 10 och nu är klockan 5. Imorgon skulle jag tippa på att det är en stor bunt med julkort som ska delas ut och massvis med paket (eller klump som vi säger på posten). Varenda människa ska tydligen ha paket nu. Idag hade jag sorterat mina paket och lagt dom i ordning och var verkligen jätteglad över att det endast var dom 10 paketen idag. Men icke, den glädjen försvann snabbt när det visade sig vara en hel säck till. 10 paket blev ca 30. Moppen var full, HELT FULL idag. Hade inte gått in ett paket till.
Fast detta var igår. Råkade visst glömma att publicera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0