andra december

fredag imorgon-helg-ledighet. FINT! Det blir mycket jobb framöver. 3 hela veckor kvar. Sen åker jag. Idag är det exakt 1 månad och jag är nervös. Om en månad har jag nog precis kommit fram och känner mig som den ensammaste i världen. Fast det gör jag ju typ nu också, vissa stunder på jobbet känner man sig så sjukt liten. Man vet ingenting och kan ingenting. Jag tycker inte om det. Jag vill ha koll på läget. Förhoppningsvis har jag lite koll snart. Imorgon ska jag köra min runda själv. Lycka till till mig. Som tur är är det inte det som är det svåraste utan själva förarbetet. Sortering, kamning, reklam. usch det är svårt men där har jag hjälp.
Förlåt, detta blev bara babblande från min sida. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0