vardagen

NU tänkte jag börja leva igen. Ska berätta lite om mitt liv just nu. 
1. Jag har underbara vänner som gör mer än vad jag förtjänar. Ni är allt och lite till!
2. Har precis tagit en dusch och det var inte det enklaste.
3. Vårt vardagsrum på nedervåningen har nu occuperats av mig. Med min säng i ena hörnet.
4. Jag har en vit sjukhusstrumpa över HELA mitt vänsterben för att jag ska slippa blodproppar som är vanligast för unga tjejer. Jag tar även en spruta i magen varje dag mot detta.
5. Jag äter antibiotika och smärtstillande gånger två.
6. Jag har köpt scrubs säsong 1, 8 timmar och 20 minuter vilket snart lär vara sluttittat.
7. Jag funderar på vad jag ska köpa för kläder som går på mitt ben.
8. Den här har jag på mitt ben. Fast min sitter fast i ett läge så att jag inte kan böja på knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0