Not meant to be

Har haft en bra helg, en riktigt bra helg! Utgång i Malmö på ett helt perfekt ställe, KB. Om det skulle finnas i Växjö skulle jag minsann vara där varje helg. Mycket folk och grym musik. Vad sägs om att mötas av en Håkan Hellström låt så fort man kommer in genom dörren.  Däretfer fortsätta med Håkan, The Killers, The Kooks och massa annat bra! Tummen upp för det.
Tummen ner däremot just nu. Stor tumme ner. Har feber och imorgon blir det ingen halkbana för min del, inte heller någon operation på tisdag. Det är nog inte meningen att jag ska operera min fot. Nu tänker jag inte försöka med att boka en ny tid. Det är inte lönt. Det får vara som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0