Har du bytt fodral?

Ligger i sängen och är verkligen skit trött. Halv 10! Måste säga att det inte är vanligt för att vara mig. Konstigt trött och seg både igår och idag. Men imorgon ska ni veta, då ska jag vara piggare än piggast. Tänka positivt kommer man långt med. Lite småsur hela dagen i skolan, ber om ursäkt för det. Tänkte strunta i körlektionen, men gud va bra att jag inte gjorde det. Gick kanon och halkbana är bokad. Vilket egentligen inte betyder så mycket mer än att jag är en bit påväg. Nästa vecka är nervös som tusan redan nu. Halkbana på måndag, operation på tisdag. Bli nersövd känns skrämmande. Gott folk, nu är det dags att sova så jag är sådär pigg som jag pratade om att jag skulle vara imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0