when you say nothing at all

Min halsmandel känner inte för att bli lite mindre. Den är snart i storlek som en tennisboll. Så ligger det till med det hela.
En lite rolig sak, eller smårolig, eller inte rolig alls. Min tanke idag var att jag skulle köpa ett puder som gör att jag ser lite brunare ut. Men bara lite, det där lilla gör mycket. Jag körde på att köpa ett solpuder gjort av Isadora. Och eftersom jag älskar den där puffen man får till deras puder så tog jag lite solpuder på ca. en femtedel av puffen. Och jävlar här blev det färg kan jag säga. Så brun har jag aldrig varit. Men med en borste ska vi nog se till att få det bra.
Söndag kväll, riktigt ruskigt höstväder och jag tror det är filmdags.
Imorgon börjar nyttigt liv. Träningskort är köpt så nu finns ingen återvändo. Så fort jag blir frisk ska jag använda det så mycket som det bara går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAA. träningskort!? vart :D jag vill med ju!

2009-10-06 @ 19:51:01
Postat av: frida för fan

det var jag......;)

2009-10-06 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0