ramlösa blir vin

Jag ligger inte under sängen och kommer inte göra det heller. Det gick fin fint det där med operationen.
Man ligger i sin tilldelade säng med en vit rock, vita långa knästrumpor och ett vitt täcke. Sjuksköterskor går fram och tillbaka och frågar en massa frågor.
När man sedan vaknar upp tittar man sig omkring, börjar fundera på hur mycket klockan är. Upptäcker personer som ligger i sina sängar på andra sidan rummet redo att opereras ligger det med sina ljusblå mössor och ser lite smått nervösa ut. Jag kunde verkligen inte låta bli att skratta när jag såg detta och när jag kom på hur fantastiskt skönt jag sovit.

Nu värker det dock i foten, men det går över. Tack till dagens hjälte (enligt henne själv mihihi) Frida Hultin Johansson!

Kommentarer
Postat av: frida =D

yäääääääääääääääää!



skönt att det gick bra maandy. :)

snart är du fullt på bena igen, så du slipper de där förbannade kryckorna som jag antar att du redan är trött på.



PUSS

2009-11-11 @ 14:05:48
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0