lifelong lovesong

Halkbanan är gjort, men FY det var bland det värsta jag varit med om. Inte själva körningen, för det gick fint. Men herregud, folket som var på samma utbildning och dom som jobbade där. Läskigt värre! Han var helskum gubben som kom och hämtade oss. Sa ingenting på hela vägen till Ljungby, och det kan man väl ändå tycka att det är hans jobb som ledare att börja prata. Sen kommer vi dit och han skrämmer verkligen upp oss, Ni får bara ett försök och ni måste lära er någonting för det kommer vi kolla sen. Det här är ingen övning, det här ska ni klara. Annars kuggar vi er. Hur mysigt på en skala är det att höra sånt när man redan är pissnervös?
Sen var det folk från Irak, Albanien och gud vet vad var alla kom ifrån. Och ledaren kunde de olika språken, bara det är läskigt, hur kan han kunna arabiska. Han var helsvensk skulle jag gissa på. Sen att de pratar och sen skrattar gör ju en lite sådär osäker kan man säga och ville helst av allt därifrån. Men som tur var så fanns 3 "normala" människor från KE:s där och jäklans vilken tur att ni var där annars hade jag sprungit ut i skogen och gått hem till Växjö. Men ni från KE:s, ni var himla trevliga, så det vägde helt klart upp dagen och gjorde den helt ok.

Kommentarer
Postat av: Ivy

Hej läser ditt inlägg då jag har googlat på "elak personal ljungby halkbana", jag fick uppleva mitt livs mardröm igår, fick den elake gamla gubben som instruktör, det enda han gjorde var att gorma åt oss hur odugliga vi var och att han skulle kugga oss!och d med att hans son under teorin kunde alla språk stämmer riktigt väl, helt sjuka i huvudet var dom!jag har tom kontaktat trafikstyrelsen!!!

2010-11-27 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0