Bygger upp en fasad

hej jag mår inte bra. det bryter ner mig. det tär på mig. det är jobbigt. vad ska man göra när man bara vill ligga hemma och kolla på astrid lindgren hela dagarna men måste gå till skolan? att man har så mycket läxor att man inte vet var man ska börja. det tär på mig. att det inte blir bättre. det tär på mig. det sårade. jag är sårbar. så mycket tankar. det tär på mig. om jag sårat någon? det tär på mig. det är det som gör mig mest ledsen. om jag sårat er? att jag inte är den ni behöver. att inte räcka till. att inte leva upp till era förväntningar. att inte se när ni behöver en vän. att ni behöver någon bättre.
människans stora uppgift, att den är för svår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0