shake that

Nyår är på gång. Inte lång tid tills det att vi får skriva år 2010. Morgondagen ska jag börja med att fira redan på morgonen med att köra ett dunder träningspass på nästan 2 timmar. Sen blir det hem och efter det bär det av till andra festligheter då vi med dunder och brak ska fira in det nya året. Tillsammans med mina allra bästa vänner kan morgondagen inte bli bättre.
eller...kunde varit lite bättre. Är inte helt nöjd med kläderna jag ska bära. Lägger upp några bilder. Mest för att jag precis lärt mig lite effekter på photoshop och för att jag tycker om min webcam. Mest för att den redan sitter på datorn och att man inte behöver föra över bilderna ;) Lat som man är.


Så som ni ser på den sista bilden ska jag ha håret också. hihi, nooot. Vet inte varför jag laddade upp bilden, det var väl egot som tog över och jag tyckte väl att jag var så himla snygg på bilden att jag bara var tvungen att visa den med en gång. SKULLE INTE TRO DET VA!!!!????
Nu blev det för mycket spårning. god nott, sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0