behind the glas

Jullov? December? 2010?
Vart har tiden tagit vägen? Det känns som att det är minst en månad till jul. Vi har haft sista riktiga julavslutningen i våra liv om vi förstås inte blir lärare. Vilket jag inte hade tänkt. Ooooh , det känns skrämmande.
Snart ska jag ta tag i min klädhög som för längesedan varit för stor för stolen så man måste lägga på kläder försiktigt för att den inte ska rasa. Högen har börjat flyta ut på golvet och upp på skrivbordet. När högen/högarna är borta ska jag sätta på julmusiken, hämta upp pepparkakor och fylla ett glas med julmust och slå in mina paket.
Men än ska jag inte städa, det är ju musikhjälpen på TV. Det kan man inte missa. Jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0